Re: [Friesland-genealogy] re: Familieberichten Sneeker Nieuwsblad

  • Rachel Plantinga
    Message 1 of 6 , Jan 1, 2003
      Ik heb liever 10 keer berichtjes met advertentie van bepaalde gebieden, dan al die berichtjes met "dank je wel voor het zoeken"!!!!
      enne..laten we nou geen discussie hier over beginnen in het net nieuwe jaar:)
      Groetjes Rachel

    • antonmusquetier <musquetier@home.nl>
      Message 2 of 6 , Feb 6, 2003
        Familieberichten Sneeker Nieuwsblad 6 Februari 2003

        Geboorte:

        Scharnegoutum 4-2-2003 Eva Anke dochter van Bethtus en Marjan
        Sijpersma

        Tersoal 1-2-2003 Jelmer Sipke zoon van Aldrik Dijkstra en Martha
        Koopmans

        Overlijden:

        IJlst 31-01-2003 Adriana Jansen de Baare geboren 18-2-1922 sinds 8-
        1-1995 weduwe van Albertus Jansen

        Oppenhuizen 4-2-2003 Geesje Dijkstra Smilde geboren 24-12-1925 Ter
        Apel

        Sneek 28-1-2003 Lucas Odding geboren 16-2-1953

        Sneek 29-1-2003 Jan Bouma

        Gratis scans via musquetier@...

        Heeft U Copieen nodig van akten van b.v. de Burgelijke Stand,
        Notarissen enz. van de Friese Archieven kijk dan op