Familieberichten Sneeker Nieuwsblad

  • antonmusquetier <musquetier@home.nl>
    Message 1 of 6 , Dec 24, 2002
      Subject: Fw: Familieberichten Sneeker Nieuwsblad van 19 december 2002

      Familieberichten Sneeker Nieuwsblad d.d. 19-12-2002

      Geboorte:
      Aaron Armando Osinga * 11-12-2002 Sneek z.v. Robert en Anna Magdalena
      Osinga (adv. staat ook nog in krant van 24-12-2002)
      Eefke Visser * 18-12-2002 Heeg d.v. Mark en Joke Visser van Netten
      Lea Yvon Nijholt * 10-12-2002 Sneek d.v. Klaas en Corrie Nijholt
      Minnee
      Matthijs de Jong 13-12-2002 Oudega z.v. Pieter en Trijnie de Jong
      Veninga
      Rutger Jorn van der Werf * 12-12-2002 z.v. Menno en Judith van der
      Werf van der Kallen.
      Overlijden:
      Fred Meijerink * 3-8-1958 Amsterdam + 15-12-2002 Sneek
      Eppie Raadsveld + 12-12-2002 Oppenhuizen/Uitwellingerga
      Heero de Jong 91 jaar + 16-12-2002 Sneek
      Janke Wiersma de Rapper * 23-11-1914...., + 16-12-2002 Sneek
      Louisa Emma Loomeyer Thieme * 1-6-1908 Paloe Ned. Ind.
      + 15-12-2002 Sneek
      Abe Ozinga * 6-5-1927 Schettens + 13-12-2002 Sneek
      Siebren de Boer * 17-10-1926 Workum x 12-8-1953 + 11-12-2002 Sneek
      Janneke Johanna Marra * 18-12-1942 Sneek + 17-12-2002 Wieuwerd
      Fred (Freddie) Meijerink geen datum vermeld (December)
      Thea Janny de Jong * 22-10-1959 Sneek, + 14-12-2002 Sneek

      Dankbetuigingen:

      Huwelijk
      Douwe en Griet de Roos 40 jarig x, Heeg Dec. 2002
      Johannes en Jeltje van der Schuit 50 jarig huwelijk, geen datum (Dec)

      Overlijden:
      Sijbren van Gunst *17-4-1924, + 30-10-2002 Sneek
      door Jo Gunst Zeilstra te Sneek
      Arjen v.d. Pol te Heeg door Riekje v.d. Pol-Homma.
      Heert Ubbens te Sneek door M.J.M. Ubbens van Bragt.
      Scan's van de advertenties zijn gratis verkrijgbaar.
      Musquetier@...
    • J W Draijer
      Message 2 of 6 , Dec 31, 2002
        Jammer dat je dat vindt Roelof, want als "emigrant" ben ik zeer blij met
        dit soort initiatieven. Als het niet bij Friesland-Genealogie thuis hoort,
        waar dan wel?

        Anton, als je naar een andere locatie uitwijkt, hoor ik het graag.

        Beste wensen voor 2003 aan allen, J Draijer, Kolhorn

        Message 3 of 6 , Dec 31, 2002
          Jan,

          Het was niet het initiatief wat ik afkeurde, dat vind ik schitterend, alleen
          ware het beter voor Anton en zijn doelgroep om zijn diensten bij bv. het CBG
          aan te bieden, of eens contact op te nemen met de beheerder van
          http://www.rat.de/kuijsten/F&BL/
          een site die allerlei van dit soort annonce's doorzoekbaar op het web
          publiceert.

          groet, en een goed 2003,
          Roelof

[...]

          of: http://go.to/frgen .

        • anja van veelen
          Message 4 of 6 , Jan 1, 2003
[...]

            Waarbij ik me, voor de gemakkelijkheid, maar gewoon aansluit.

            Allemaal alle goeds in dit nieuwe jaar: Anja van Veelen
          • Rachel Plantinga
            Message 5 of 6 , Jan 1, 2003
              Ik heb liever 10 keer berichtjes met advertentie van bepaalde gebieden, dan al die berichtjes met "dank je wel voor het zoeken"!!!!
              enne..laten we nou geen discussie hier over beginnen in het net nieuwe jaar:)
              Groetjes Rachel

            • antonmusquetier <musquetier@home.nl>
              Message 6 of 6 , Feb 6, 2003
                Familieberichten Sneeker Nieuwsblad 6 Februari 2003

                Geboorte:

                Scharnegoutum 4-2-2003 Eva Anke dochter van Bethtus en Marjan
                Sijpersma

                Tersoal 1-2-2003 Jelmer Sipke zoon van Aldrik Dijkstra en Martha
                Koopmans

                Overlijden:

                IJlst 31-01-2003 Adriana Jansen de Baare geboren 18-2-1922 sinds 8-
                1-1995 weduwe van Albertus Jansen

                Oppenhuizen 4-2-2003 Geesje Dijkstra Smilde geboren 24-12-1925 Ter
                Apel

                Sneek 28-1-2003 Lucas Odding geboren 16-2-1953

                Sneek 29-1-2003 Jan Bouma

                Gratis scans via musquetier@...

                Heeft U Copieen nodig van akten van b.v. de Burgelijke Stand,
                Notarissen enz. van de Friese Archieven kijk dan op