Huwelijk 4

  • Jan Rienstra
    Message 1 of 1 , Sep 3, 1999
      Een aantal relaties in Friesland waarvan ik de huwelijken niet heb kunnen vinden.

      Wanneer ik de eventuele geboorteplaats weet zet ik die er bij en wanneer de

      doop-datum bekend is idem.

      Wie heeft hier gegevens over?

      Sible Idszn Rheen ~ ca. 1849 met Antje Watsesdr Rheen

      Sjoerd Idses Rheenstra ~ ca. 1639 met Afke Jellertsdr

      Sytse Tjeerds Tjaardstra ~ 5.8.1711 Wirdum met Hiltje Tijalles

      Tade Jaspers ~ ca. 1722 met Oetske Melis

      Tiepcke Broers Buma ~ ca. 1575 met Tjeertje

      Tjepke Bouma ~ 26.11.1713 Sneek met Meycke Johannesdr Wigery

      Watze Sibles Rheen ~ ca. 1588 met Trijntie Iellesdr

      Willem van der Laan ~ ca. 1756 met Jitske Claes Feenstra

      Wouter Klazes Ram ~ ca. 1745 met Grietje Harmens

      Wouter Pieters Slump ~ 19.10.1758 Giethoorn met Grietje Ankes

      Groetjes,

      Jan Rienstra
      j.rienstra@...