Huwelijken 2

  • Jan Rienstra
    Message 1 of 1 , Aug 31, 1999
      Een aantal relaties in Friesland waarvan ik de huwelijken niet heb kunnen vinden.

      Wanneer ik de eventuele geboorteplaats weet zet ik die er bij en wanneer de

      doop-datum bekend is idem.

      Wie heeft hier gegevens over?

      Gerke Rienks Vogelvanger ~ ca. 1733 met Hylkjen Hessels.

      Gerrit Sybolt Visser ~ 1743 met Piertje Pieters.

      Gerrit Tjeerd van der Meer ~ ca. 1787 Harlingen met Petronella Helder.

      Godert Feenstra ~ 15.1.1775 Sneek met Antonia Bokma.

      Hans Epes Stapert ~ ca. 1478 met Tjets Sipkes Oegema.

      Harmen Cornelis Haringa ~ ca. 1751 met Diencke Sytses.

      Hendrik Hoefman ~ ca. 1768 Sneek met Sytske Ankes.

      Hessel Klazes ~ ca. 1701 met Afke Sikkes.

      Hessel Sibles Rheen ~ ca. 1599 met Ycke Tiepkes Ypma.

      Ids Sibles Rheen(stra) ~ ca. 1590 met Foeckje Hessels Fopma.

      Jacob Pieters de Vries ~ ca. 1768 met Foeckjen de Boer.

      Jan Jacobs van der Meer ~ ca. 1774 met Murkjen Eeuwes Feenstra.

      Jan Pieters Slump ~ ca. 1760 Giethoorn met Lummigje Dirks hun zoon Jan is gedoopt in Oosterzee rond 1792.

      Idem met Trientje Eelder, hun zoon Pieter gedoopt in Oosterzee rond 1798.

      Jan Vlink ~ 29.6.1746 Sneek met Machteltje Gorp.

      Jelle Jans Dokkum ~ ca. 1740 met Frouk Abes.

      Jetze Albert van der Wier ~ ca. 1761 met Rinske Douwes.

      Groetjes,

      Jan Rienstra
      j.rienstra@...