Re: [Friesland-genealogy] kwartierstaat

  • Klaas BEKKEMA
    Message 1 of 2 , Jun 6, 2000
      Beste Izaak,

      Ik zoek al jaren naar Trijntje Jans, zie mijn bijdragen in de genealogieën
      die ik gemaakt heb voor het geschiedenisboek over Oudega, zie blz. 309. Bij
      huwelijk komt ze van Wijnjeterp en ald. ovl. op 15 mrt. 1803. Zoals je weet
      is Tjeerd Jans Brantsma een volle broer van Jeen Jans Mulder. Zijn zoon Jeen
      Jans Mulder huwde met Feikjen Johannes Roersma. Ook Antje Ubles is iemand
      daar ik al jaren naar op zoek ben. Als er iemand haar voorgeslacht kent, dan
      houd ik me aanbevolen. Overigens de genealogieën die ik samengesteld heb
      voor het Oudegaaster geschiednisboek zijn in te zien op de leeszaal van het
      Ryksargyf.

      Met vriendelijke groeten,

      Klaas Bekkema