kwartierstaat

  • Izaak Kijlstra
    Message 1 of 54 , Jun 5, 2000
      Hallo mede-lezers,

      Wie kan mij helpen aan de (voor)ouders van Antje Ubeles en Trijntje
      Jans?

      Antje Ubeles is geboren te ? op 3 september 1746, en overleden te
      Lippenhuizen op 10 oktober 1787; zij is op 21 januari 1770 te ? gehuwd
      met Durk Jans Hoogeveen, geboren te Lippenhuizen op 6 maart 1736,
      overleden te Lippenhuizen op 24 december 1818.

      Trijntje Jans is geboren te ? op ?, overleden te Wijnjeterp op 15 maart
      1803; zij is op 13 mei 1787 te Wijnjeterp gehuwd met Tjeerd Jans
      Brantsma, geboren te Beets op 21 augustus 1761, overleden te Wijnjeterp
      op 29 april 1814.

      Met vriendelijke groet,

      Izaak Kijlstra
    • Haga Broekema-Douma
      Message 54 of 54 , Feb 15, 2001
        Hallo Hilda,

        Zou je mij iets kunnen vertellen over de familie Damstra en Zondervan? Het
        mag ook op mijn prive email: haga@....

        Vr.gr.
        Haga Broekema-Douma

        > Alkema, Altenburg, Andringa, Borg, Bosch, Bouma, Brouwer,
        Bijleveld,
        > Damstra, Dijkstra, Dodemond, Ebbendorp, Elsinga, Feddema, Funcke,
        > Gidding, Gorp, Gorter, Hoekstra, Holstra, Hornstra, Kamerer,
        Kapper,
        > Kingsbergen, Koop, Krol, Landsma, Langedijk, Melein, Meyerink,
        > Oosterhof, Posthuma, Postma, Rinsema, Robbers, Schafraad,
        Schelling,