Re: Jan Boekema uit Haskerland

  • Linda Praamsma
    Message 1 of 4 , Dec 1, 2002
      Dear Cor,

      Did heb ik gevonden,

      Jacob Jans Boekema, geb ca 1804, ovl 14-04-1874 L’deel
      en Trijntje Sjourds Hannema, geb ca 1811, ovl 27-02-1853 L’deel
      tr. 03-05-1834 in Leeuwarderadeel

      JAN 06-12-1835
      Marijke 21-10-1837
      Catherina 18-12-1839
      Sjourd 07-03-1842
      Hendrica 21-06-1851
      Elizabeth 21-06-1851
      Marten 26-02-1849

      Alle te Leeuwarderadeel.

      Jan Jacobs Boekema tr Jitske v d Velde, 02-04-1868, Doniawerstal

      Jacob 15-04-1869 Doniawerstal
      Cornelis 01-04-1871 Doniawerstal
      Anne 09-09-1873 Doniawerstal

      Linda Praamsma
      esseline@...

      Message 2 of 4 , Dec 1, 2002
        Hi Linda,

        Jouw gegevens had ik al, behalve de geboortedatum van Hendrica,
        tweelingzuster van Elisabeth, was niet ingeschreven. Zij hadden ook nog
        'n andere zus, Antje.

        De gegevens betreffende deze stamboom kun je vinden op mijn website en
        de volgende link brengt je daar meteen:
        http://www.geocities.com/boekemastate/janjacobs/wytgaard.htm

        Vriendelijk bedankt.

        Cor