Jan Boekema uit Haskerland

  • Cornelius Boekema
    Message 1 of 4 , Nov 28, 2002
      Wie zou mij kunnen vertellen wie de ouders waren en de vrouw van de
      volgende persoon:
      Overlijdensakte Haskerland (kantoor Joure), 1925
      Aangiftedatum 2 november 1925, akte nr. 55
      Jan Boekema, overleden 1 november 1925, oud 89 jaar, weduwnaar

      Bij voorbaat dank.

      Cor Boekema, Montreal
    • KarelvdWal
      Message 2 of 4 , Nov 30, 2002
        Cor, Jan Boekema overleden 01-11-1925 te Joure, geboren Wirdum,
        gehuwd met Jitske van der Velde , zoon van Jacob Jans Boekema en
        Trijntje Sjoerds Hanema. Groetend, Karel

        -- In Friesland-genealogy@y..., Cornelius Boekema <boekema@s...>

      • Linda Praamsma
        Message 3 of 4 , Dec 1, 2002
          Dear Cor,

          Did heb ik gevonden,

          Jacob Jans Boekema, geb ca 1804, ovl 14-04-1874 L’deel
          en Trijntje Sjourds Hannema, geb ca 1811, ovl 27-02-1853 L’deel
          tr. 03-05-1834 in Leeuwarderadeel

          JAN 06-12-1835
          Marijke 21-10-1837
          Catherina 18-12-1839
          Sjourd 07-03-1842
          Hendrica 21-06-1851
          Elizabeth 21-06-1851
          Marten 26-02-1849

          Alle te Leeuwarderadeel.

          Jan Jacobs Boekema tr Jitske v d Velde, 02-04-1868, Doniawerstal

          Jacob 15-04-1869 Doniawerstal
          Cornelis 01-04-1871 Doniawerstal
          Anne 09-09-1873 Doniawerstal

          Linda Praamsma
          esseline@...

          wrote:
> [...]
          > Aangiftedatum 2 november 1925, akte nr. 55
          > Jan Boekema, overleden 1 november 1925, oud 89 jaar, weduwnaar

          Yahoo! Groups Sponsor

          <http://rd.yahoo.com/M=234081.2711418.4084139.1925585/D=egroupweb/S=1705
          040837:HM/A=1327985/R=0/*http:/ad.doubleclick.net/clk;4870024;7586687;x?
          http://www.ameriquestmortgage.com/welcome.html?ad=Yahoo01>

          <http://us.adserver.yahoo.com/l?M=234081.2711418.4084139.1925585/D=egrou
          pmail/S=:HM/A=1327985/rand=622429378>

          of: http://go.to/frgen .

          8 juli 1999 geposte berichten staat op

          <http://docs.yahoo.com/info/terms/> Terms of Service.

        • Cornelius Boekema
          Message 4 of 4 , Dec 1, 2002
            Hi Linda,

            Jouw gegevens had ik al, behalve de geboortedatum van Hendrica,
            tweelingzuster van Elisabeth, was niet ingeschreven. Zij hadden ook nog
            'n andere zus, Antje.

            De gegevens betreffende deze stamboom kun je vinden op mijn website en
            de volgende link brengt je daar meteen:
            http://www.geocities.com/boekemastate/janjacobs/wytgaard.htm

            Vriendelijk bedankt.

            Cor