wel bij egroups blijven

  • Lex Bennink
    Message 1 of 1 , Jun 2, 2000
      >Juist vanwege het voorkomen van de reclameboodschappen in ook
      >onze Friesland-Genealogy-list (waardoor offline raadplegen zo
      >vervelend is geworden, want Outlook vraagt bij ieder bericht of-ie
      >opnieuw mag inbellen, en dat tot drie keer achter elkaar per bericht)
      >geef ik jou en/of de andere beheerders van onze list in overweging
      >om de Friezen ook te laten 'verhuizen'.
      >
      >Met vriendelijke groet,
      >
      >Herman van der Woude

      Sorry,

      Ik geef de voorkeur aan egroups boven de lastige wijze van de hosting bij rootsweb. Ik heb de lijst in digest vorm en zie bij egroups alles in één groot bericht, simpel doorscrollen maakt het lezen simpel. In de digest-vorm wordt niet gevraagd om "in te bellen". Bij rootsweb moet ik elk bericht apart openen. Ik heb me bij Noord-Holland al uitgeschreven...

      Ciao en groet, Lex Bennink