Skip to search.

Waarom bij de eGroups blijven?

  • H. van der Woude
    Message 1 of 1 , Jun 2, 2000
      T.a.v. Andrys Stienstra.

      Beste Andrys,

      Omdat mijn onderzoek zich ook uitstrekt tot Noord-Holland, ben ik ook lid
      van een mailing-list m.b.t. die provincie. Tot voor kort was deze ook
      ondergebracht bij e 'egroups', zoals dat nu ook het geval is met onze
      Friesland-Genealogy-list. Echter, nog niet zo lang geleden is Noord-Holland
      'verhuisd', lees maar:

      "Beste eGRoups-leden,
      "Vandaag verhuist de mailing-list (Noord-Holland) naar een ander adres. De
      lijst zal worden gehost bij RootsWeb. Hierdoor vervallen de commerciële
      berichten onderaan elk bericht. Deze verhuizing heeft enkele consequenties:

      Het adres waarnaar berichten gestuurd moeten worden, wordt nu:
      NL-NOORD-HOLLAND-L@... [knip]."

      Juist vanwege het voorkomen van de reclameboodschappen in ook onze
      Friesland-Genealogy-list (waardoor offline raadplegen zo vervelend is
      geworden, want Outlook vraagt bij ieder bericht of-ie opnieuw mag inbellen,
      en dat tot drie keer achter elkaar per bericht) geef ik jou en/of de andere
      beheerders van onze list in overweging om de Friezen ook te laten
      'verhuizen'.

      Met vriendelijke groet,

      Herman van der Woude

      mailto:herman@...