nynke

  • karelvdwal
    Message 1 of 1 , Nov 9, 2002
      ja, dat is nou precies wat ik al eerder verkondigde: yahoo wil geld
      zien voor zijn werk denk ik. maar dat doen jullie toch ook niet. Ik
      ben gewoon bij ADSL-zonnet ( MXSTREAM) on line. Maar al wat ik doe
      dit is gewoon wat ze zeggen.Ga maar via internet naar je group, druk
      op posting ( indentificeer je iedere dag) en dan kun je in dat vak
      typen, dan nog even de taal aanklikken en send en dan komt ie dus
      wel binnen. Met inkomende mail geen problemen - alleen met verzenden
      dus, dan wel met beantwoorden van een mail. Zo ook deze mail weer
      hij "verd" het om of alle beantwoorden of alleen beantwoorden ook
      maar iets te doen. Ik krijg ze dan na een week weer terug als niet
      geaccepteerd. Karel