plaatsen bericht

  • karelvdwal
    Message 1 of 5 , Nov 9, 2002
      andrys, het probleem is dat ik nooit iemand kan beantwoorden
      rechtstreeks vanuit mijn email programma. Ik moet dus terug naar
      internet en deze yahoo group openen, dan mijn bericht platsen bij
      posten en dan pas gaat hij eruit. Ik heb dit probleem als eens
      voorgelegd bij yahoo help en toen gaven ze mij dit als oplossing. Ik
      ben indertijd van outlook email naar incredimail gegaan als mijn
      email programma en sindsdien speelt het eigenlijk. Punt is dat ik
      wel als verified sta geboekt. Nu schrijft mijn emailprogramma het
      volgende: on april 24, 2002 Yahoo Mail stopped providing free POP3
      Access or Auto Mail Forwarding to Yahoo Delivers subscribers This
      feature is available for paying customers only. What means is if you
      wish to read your Yahoo Mail using any e-mail program such as
      Outlook Express, Eudora or Incredimail, you have to pay for this
      service. Dit werkt vervelend genoeg nog steeds niet- dus ergens zal
      er een configuratie moeten zijn om IncrediMail samen te laten werken
      met Yahoo. Maar zij (yahoo) dus maken hun er af met deze oplossing.
      groetend Karel
    • karelvdwal
        Message 3 of 5 , Nov 9, 2002
          Karel,

          Wat ik uit het onderstaande lees is dat je weer mail van Yahoo! via Incredimail ontvangt zodra je gaat betalen!

          Met vriendelijke groet,
          Nynke van den Hooven

[...]
          <knip>

        • Marten de Boer
          Message 4 of 5 , Nov 9, 2002
            Hallo,

            Vandaag toevallig gelezen in een computerblad: Indien je een Yahoo e-mail adres hebt kun je je mails via Outlook Express of een ander mail programma niet meer ophalen of versturen (POP3/SMTP server) of je moet hiervoor betalen.
            Voor Hotmail geldt op dit moment dat dit voor maximaal 1 account is toegestaan. De verwachting is dat ook Hotmail het voorbeeld van Yahoo zal volgen en hiervoor in de toekomst geld voor gaat vragen.
            Je zult dit dus moeten aanvaarden of een ander adres (provider) kiezen.

            Marten.
[...]

            of: http://go.to/frgen .

          • Sietze Elsinga
            Message 5 of 5 , Nov 9, 2002
              Hallo,

              Je kunt je via Yahoo op een groep wel met meerdere mailadressen aanmelden.
              Je kunt dan via instellingen aangeven naar welk mailadres je de berichten uit de groep wilt verzenden, kan dus best een ander pop3 adres zijn en vervolgens vanuit Outlook Express met een van die adressen gewoon de berichten beantwoorden.
              Tot nu toe werkt dat bij mij prima. Voorwaarde is alleen dat je je ook nog met een ander mailadres bij de groepen aanmeldt.

              Met vriendelijke groeten,
              Sietze Elsinga
              Sietze.Elsinga@...
              http://www.betuwe.net/~elsingkb/