RE: [Friesland-genealogy] Akke Duursma (of Duursema)

  • J. Groen
    Message 1 of 3 , Nov 8, 2002
      beste Fennie,

      Op mijn homepage www.planet.nl/~groen673 staat o.a. de genealogie van
      Sieger Wytzes Duursma. In deze genealogie komt de volgende Akke Siegers
      voor:

      Akke Siegers (Akke) Duursma. Geboren 7 mei 1818 te Bakkeveen, Dienstmeid,
      overleden 14 mei 1896 te Exloermond, Odoorn op 78-jarige leeftijd.
      Trouwt.(1) 29 december 1840 te Opsterland Lieuwe Hendriks de Roo, geboren
      27 december 1815 te Bakkeveen, zoon van Lucas Hendriks de Roo en Jantje
      Lieuwes Hogenberg, Arbeider, overleden 17 januari 1869 te Musselkanaal,
      Onstwedde op 53-jarige leeftijd.
      Daarnaast heeft Menco Duursma onzettend veel Duursma op zijn homepage :
      http://users.bart.nl/~menco/duursma2.html
      Wellicht vindt je hierdoor aansluiting bij de familie. Laat svp even weten
      of er een relatie is met een van de Duursma takken of de tak van Sieger
      Wytzes.
      groeten,
      Joop Groen