Nieuwe Homepage

  • jan_brugge
    Message 1 of 6 , Nov 7, 2002
      Ik heb na een week van programmeren en restylen mijn nieuwe Homepage
      nu op het web gezet. Ik hoop dat alle linken goed werken.

      Jan Brugge
      jbrugge@...

      http://members.home.nl/jbrugge/
    • judith.henstra
      Message 2 of 6 , Nov 7, 2002
        Beste Jan,

        Leuk dat je ons de link naar je homepage geeft. Alleen was ik een beetje teleurgesteld:

        de link naar je kwartierstaat werkt niet
        je parenteel is voor mij niet in te zien omdat ik geen wachtwoord heb
        een dynamic tree vind ik niet zo interessant....

        Ik begrijp dat het niet leuk is als je veel werk heb verricht om anderen ermee te zien pronken, vandaar je wachtwoord-situatie. Maar je moet wel bedenken dat het van twee kanten werkt: als mensen niet kunnen zien wat jij onderzocht hebt, kunnen ze je ook niet aan verdere gegevens helpen.

        Voorbeeld: zo'n 2 jaar geleden ben ik begonnen een stamboom van de Schuil familie op het web te plaatsen. Begonnen zeg ik, want in die tijd heb ik contact gehad met zo'n 30 mensen die al dan niet zelf met hun stamboom bezig zijn maar die mij stuk voor stuk weer verdere informatie konden verschaffen. Op het moment ben ik bezig een oude stamboom (die bij iemand op zolder lag) van deze familie in te tikken, die mijn versie een heel stuk uitbreidt (vooral tussen de jaren 1600-1750!).

        Op het gevaar af hier nu een diskussie te beginnen die de meeste mensen op deze lijst niet willen, zou ik je toch aanraden nog eens na te denken of je nu echt wel een wachtwoord wil gebruiken.

        Laat je het even weten als de link naar je kwartierstaat het doet?

        Beste wensen,

        Judith Henstra
        Onderzoek naar: Henstra (alle), Schuil (alle), Knorr, de Block, Holmans (alle)

        homepage: http://homepage.ntlworld.com/spindle10/geneal.html

        Message 3 of 6 , Nov 7, 2002
          Beste Jan.

          Ik heb de site even bekeken, maar ik ben het met Judith Henstra eens dat als
          je iets geeft je er ook veel voor terug krijgt. Een wachtwoord op de
          bestanden nodigt niet erg uit om de site weer te bezoeken. Waarom maak je
          een site? om een breed internationaal internet publiek te bereiken.
          Persoonlijk interesseert het mij geen lor of men informatie van mijn site
          afsnoept. Leuk als men nog aan een bronvermelding doet, dat is wel zo
          fatsoenlijk. Maar het principe is en blijft, met de beperking van de
          privacyregels, openheid.
          vriendelijke groeten
[...]

          of: http://go.to/frgen .

        • Martijn Pijnenburg
          Message 4 of 6 , Jun 29, 2004
            Beste allemaal,

            Hierbij vermeld ik dat vanaf vandaag, 29 juni 2004, mijn website compleet is
            veranderd en vanaf vandaag wordt deze dagelijks aangevuld. Er zijn een hoop
            gegevens te vinden, net als foto's, akten enz. Als eerste zijn de
            belangrijkste data online geplaatst; kwartierstaten van mijzelf en mijn
            oudooms Walter van Deursen en Frans van der Werf, een aantal parentelen uit
            heel het land en pagina's over losse personen. Ook de Huitenga-pagina wordt
            dagelijks bijgehouden, hopelijk is hier binnenkort ook een fotoalbum in te
            kijken. Een nieuw item op de site; welke ik ook zo vaak mogelijk wil
            verversen, is de pagina "In Memoriam Arnold Pijnenburg," een pagina gewijd
            aan mijn vader. De datum 29 juni 2004 is zijn tiende sterfdag, daarom is
            vandaag de site online geplaatst. De lijst met alle personen uit mijn
            stamboomonderzoek is op de homepage te vinden, deze wordt dagelijks ververst
            en bevat nu iets meer dan 7000 namen. Als je meer gegevens over een persoon
            wil zien, dan kun je mailen naar onderstaand adres.

            Als er nog iemand is die aanvullingen heeft, hetzij aanvullingen op
            gegevens, of aanvullingen op de verhalen die online staan, of de
            foto-pagina's, dan hoor ik deze heel graag, net als verbeteringen, want het
            onderzoek is nooit afgerond! Er is nog geen gastenboek; dus
            aanvullingen/verbeteringen graag via de mail op arcomser@...

            De url van de site:
            http://home.wanadoo.nl/arcomser

            Met vriendelijke groeten,
            Martijn Pijnenburg
            Couperuslaan 119
            3842 AC Harderwijk
            06-30782005
            arcomser@...
            http://home.wanadoo.nl/arcomser
            http://groups.msn.com/DefamiliePijnenburg

            MSN Zoeken helpt je om de gekste dingen te vinden! http://search.msn.nl
          • Sipke Paulides
            Message 5 of 6 , Jun 30, 2004
              Hallo Martijn,

              Dat ziet er mooi uit allemaal !
              Ik zal je via een rechtstreekse mail een overzicht sturen van de
              gegevens die ik heb van de Hoitinga's.

              Groeten,
              Sipke Paulides

              --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, "Martijn Pijnenburg"
              <martijn_pijnenburg@h...> wrote:
              > Beste allemaal,
              >
              > Hierbij vermeld ik dat vanaf vandaag, 29 juni 2004, mijn website
              compleet is
              > veranderd en vanaf vandaag wordt deze dagelijks aangevuld.

              <knip>

              Message 6 of 6 , Jun 30, 2004
                Hallo Sipke,
                Ik ken deze tak Hoitinga's; worden later ook wel Huitenga genoemd, maar zij
                sluiten niet aan op de mijne. Zij nemen ook in 1811 de naam aan. Wel ga ik
                deze Huitenga's vernoemen op mijn site.

                Met vriendelijke groeten,
                Martijn Pijnenburg, Harderwijk
                arcomser@...