Re: [Friesland-genealogy] beurt vaart bolsward-harlingen-franeker

  • jos robijn
    Message 1 of 8 , Nov 6, 2002
      Weet alleen dat het Visser is geweest. Heb ik gehaald van een nota voor de
      reparatie van de kromhoutmotor waarvan mijn opa de helft belast kreeg
      met de vermelding dat dhr Visser de andere helft kreeg te betalen.

      Jos

      >From: "G. Kuindersma" <gabe.kuindersma@...>
      >To: <Friesland-genealogy@yahoogroups.com>
      >Subject: Re: [Friesland-genealogy] beurt vaart bolsward-harlingen-franeker
      >Date: Tue, 5 Nov 2002 13:20:35 +0100
      >
      >Vertel me nog eens hoe de compagnon van je grootvader heette.
      >

      >Met vriendelijke groeten/kind regards,
      >Gabe H. Kuindersma

      Abonneer je op de MSN Nieuwsbrieven van jouw interesse
      http://www.msn.nl/services/webcourier/