Re: [Friesland-genealogy] Overlijdensdatum Jantje Jolkes DOL na 1886 / de Vries

  • T. Dolstra
    Message 1 of 2 , Nov 5, 2002
      Bart.
      Je komt precies met 1 van de nog vele vragen , die er altijd zijn en zullen
      blijven. Deze Aaltje Gerrits DOLSTRA, gehuwd met Jan Jans BLAUW of BLAAUW
      was mij wel bekend, maar hangt als een losse kaart in mijn kaartenbak. Kan
      je helaas niet verder helpen. Mogelijk 1 van de andere Groupers?

      Tabe uit Almere.