familie Roersma

  • Izaak Kijlstra
    Message 1 of 1 , May 28, 2000
      Hallo Errit Roersma,
      Twee van mijn voorouders waren Jan Jeens Mulder en Feikjen Johannes
      Roersma, echtelieden, wonende te Ureterp, waar Jan Jeens Mulder
      kastelein was. Feikjen Johannes Roersma, overleden Opsterland op 1
      okotber 1827, oud 40 jaar, was een dochter van Johannes Jelkes Roersma,
      die in 1811 te Ureterp voor zich en zijn elf kinderen de naam Roersma
      aannam.
      Ben jij familie van die Johannes Jelkes Roersma, en zo ja, heb jij
      gegevens van de voorouders van Johannes Jelkes Roersma?
      Mocht iemand gegevens hebben over Jan Jeens Mulder, dan hoor ik dat
      graag.
      Groeten,
      Izaak Kijlstra