Overlijdensdatum Jantje Jolkes DOL na 1886

  • T. Dolstra
    Message 1 of 3 , Nov 3, 2002
      Beste groepsgenoten.
      Wederom een verzoekje van mij. Zowel in de genealogie van Wiecher Ponne als in die van mij komt voor ene:
      * Jantje Jolkes DOL geboren 1812 in Mildam. Vermoedelijk gaat het om dezelfde Jantje DOL. Zij is gehuwd geweest met Claas (Klaas) Sierds Fabriek. Klaas Fabriek is op 4 december 1886 overleden op 86 jarige leeftijd. (RAF Schoterland akt 235) Hij was toen nog gehuwd.
      Echter van Jantje Jolkes DOL wordt niets meer vermeld.
      Heeft iemand in zijn eigen adminstratie iets over deze dame zoals bv datum en plaats van overlijden ?
      Bvd
      Tabe

    • Bart de Vries
      Message 2 of 3 , Nov 4, 2002
        Tabe -Wiecher

        * Jantje Jolkes Dol

        Tabe geeft aan * 15-04-1912 te Mildam.
        Wiecher geeft aan * 05-04-1812

        En mijn gegevens zijn * 10-05-1812

        Aangenomen wordt dat 1912 een tik foutje is , moet zijn 1812.

        Maar er zijn nu wel 3 verschillende geboortedata !

        Nu de geboorteakte van Jantje Dol
        GA Schoterland , mairie Mildam , bladnr.10.
        Aangifte datum : 10 april 1812
        Geboortedatum : 5 april 1812
        Dochter van Jolke Geerts Dol en Hendrikjen Jochems.

        Hierme zijn deze 3 verschillende geboortedata's weer op gelost.

        Ben ook benieuwd naar de oplossing van de overige vragen.
        Tot kijks !
        Gr.
        Bart de Vries
        *De Liemers* calling

        Message 3 of 3 , Nov 4, 2002
          Bart.
          Bedankt voor jouw waardevolle aanvulling. Vanwaar jouw belangstelling voor
          DOL?DOLSTRA ?
          vriendelijke groeten
          Tabe

          of: http://go.to/frgen .