Bokke Klazes Bokma

  • Cornelius Boekema
    Message 1 of 3 , Nov 1, 2002
      Beste lijstgenoten,

      Op 5 Juni 1856 overlijdt in Idaarderadeel Bokke Klazes Bokma, echtgenoot
      van Hieke Klazes van Riesen. Ik zou graag willen weten of zijn
      overlijdingsakte vermelding van zijn ouders maakt en wie de getuigen
      waren. Hier is de verwijzing naar de bron: Overlijdensakte
      Idaarderadeel, 1856
      Aangiftedatum 5 juni 1856, blad nr. 10
      Bokke Klazes Bokma, overleden 5 juni 1856, oud 74 jaar, gehuwd

      Bij voorbaat mijn hartelijke dank vanuit Montreal waar de eerste sneeuw
      vandaag te zien was.

      Cor Boekema
    • Karel van der Wal
      Message 2 of 3 , Nov 2, 2002
        he cor, je dacht natuurlijk op zaterdag gaan er altijd wel een paar
        vrijwillegers:
        Bokke Klazes Bokma, overleden 5 juni 1856, oud 74 jaar, oud ontvanger deze
        gemeente, geboren Lekkum, overleden te Grouw, gehuwd aan Hieke Klazes van
        Riesen, zoon van: KLAAS SIERKS BOKMA en ANTJE BOKKES. groeten karel

[...]

        Genealogy yn Frysl�n: http://members1.chello.nl/~a.stienstra/frgen/
        of: http://go.to/frgen .

        com/group/Friesland-genealogy

      • Cornelius Boekema
        Message 3 of 3 , Nov 2, 2002
          Hartelijk dank, Karel. Ik schijn 'n vaste klant te worden hé. Je antwoord stelt me in staat om verder te snuffelen naar het verband tussen de Boekema's en Bokma's.

          Nee, ik had niet gedacht zo snel 'n antwoord te ontvangen op het weekend, maar omdat ik zelf ook wat vrije tijd kan nemen, komt het goed van pas.

          M.vr.gr.

          Cor