Johannes Willems Wijngaard x Meint(j)e Johannes Valkena

  • Andrys Stienstra
    Message 1 of 1 , Oct 27, 2002
      Het onderstaande bericht werd vandaag in het gastenboek van "Genealogy yn
      Fryslân" geplaatst. Als iemand hier een antwoord op heeft, stuur dan ook
      even een rechtstreeks bericht aan de afzender. Zijn/haar emailadres vind je
      hieronder.

      Andrys Stienstra
      (LET OP: dit is dus géén vraag van mij persoonlijk, ik geef hem alleen maar
      door!)

      Datum : 27/10/2002
      Tijd : 21:58:51
      Naam : meindert wijngaarden
      E-mailadres : meindertwijngaarden@...
      Homepage : http://geen
      Waardering : Normaal

      Zoek de geboorte van Johannes Willems(Wijngaard 1812).
      Hij trouwde op 7 Maart 1784 in Heerenveen met Meinte Johannes (Valkena)ook
      gebruikte ze de naam Mintje van Wijk.
      In de documenten van Huwelijk en Overlijden zijn geen gegevens van zijn
      geboorte.
      Maar aan de leeftijd bij het Huwelijk moet dit omstreeks 1753 zijn.
      Groeten Meindert