Re: [Friesland-genealogy] OT - Beeïndiging

  • roelof varkevisser
    Message 1 of 1 , Oct 26, 2002
      Titus,

      Aardig dat je dat aan mij richt, maar ik ben niet de beheerder van
      Friesland-genealoogie, dat is Andrys Stienstra.
      Om geen mailtjes meer te krijgen, moet je (volgens mij) een leeg bericht
      sturen aan Friesland-genealogy-unsubscribe@yahoogroups.com
      Dat staat trouwens ook onderaan elk email-bericht van deze groep.
      Daarnaast bestaat er ook nog de mogelijkheid om per dag een mailtje te
      krijgen waar alles van die dag instaat, en daarnaast bestaat er nog een
      mogelijkheid om geen mailtjes te ontvangen en wel lid van de groep te
      blijven. Je kunt dan dagelijks wekelijks of wanneer je maar wilt het archief
      raadplegen.
      Zie voor meer info hierover de archief-site van de groep, of vraag Andrys,
      zijn adres staat ook onderaan de groeps-mailtjes.

      Groet,
      Roelof