de ZOETE-SIBAJAK&WATERMAN

  • aimeefrits
    Message 1 of 1 , Oct 15, 2002
      Beste Willem

      Er is geen passagiers lijst voor de Sibajak,Waterman en Zuiderkruis
      De reunievoor de Sibajak en Waterman is op 6 November, en is georganiezeerd
      bij Mrs J. TIMMERS en anderen.Mijn Vrauw en ik gaan daar naartoe.Er zal waarschijnlijk
      op de reune een lijst zijn van overlevende.Als er iemand met de naam ZOETE, deZOETE
      aanwezig is zal ik het U laten weten In het telephoneboek van Auckland staan er 6 van die naam.DeZOETE
      J.D&S.S. D.J. J&C. N.B.&S.J. P.A. Mobach T. C.S. er is een I. ZOETE .
      Als U meer informatie wil hebben, adres etc. laat het mij weten.

      Hartelijken groeten

      Frits aimeefrits@...