Fotograaf De la Roche Busé

  • Hilbrand de Bruijn
    Message 1 of 1 , May 13, 2000
      L.S.

      Van de gemeente Heerenveen ontving ik bericht dat Fotograaf H.P.E. de la
      Roche Busé
      zich in 1874 in Heerenveen gevestigd heeft en in 1919 naar Apeldoorn is
      vertrokken.

      Hilbrand de Bruijn
      E-mail: hilbranddebruijn@...
      Web: www.gironet.nl/home/hmdb
      Vraag & aanbod: Van de Bilt, Bockweg, Boes, Bronke, de Bruijn (stad
      Utrecht), van Dijke, van der Goot, Hardi, Hoogterp, Huskens, Jennen,
      Jessen, Koeleman, Kooistra, Kouwenhoven, van Kuijk, van Rossum, Stouten, van
      Swaaij, Vlek, Vriezen, Woudstra