stop

  • Martien van Iersel
    Message 1 of 2 , May 14, 2000
      Gaarne zie ik mijn lidmaatschap met de friesland genealogy beeindigd Door de grote hoeveelheid van berichten zie je door de bomen het bos niet meer.
      Maar toch hartelijk bedankt.
      Martien van Iersel.

    • C.P. Kamhoot
      Message 2 of 2 , May 16, 2000
        Hallo,
        waarom stoppen?
        zet in de regel met MY GROUPS de tekst met "geen Email,ik lees het
        wel on-line" in het hokje en je blijft verschoond van als die mail.
        Via de onderwerpen kun je dan lezen wat je zelf wil en evt. die gene
        inzien waarvan je denk "dat is belangrijk".
        Ik ben lid van 4 groepen en diverse mailinglisten, o.a. een ships-
        list in de VS welke ca. 30 mailtjes per dag stuurde. Ik lees deze dus
        nu on-line en bepaal dan welke ik wil inzien.
        Scheelt me een hele hoop tijd.
        groetend CPK.