Family Pedigrees CD-ROM

  • Sietske Hoogerhuis
    Message 1 of 1 , Aug 14, 1999
      Hallo allemaal,

      is er iemand op deze lijst die onderstaande cd-rom kent of misschien zelfs bezit? Er komen nogal wat Albertsma's op voor, met voornamen die me het vermoeden geven dat het Albertsma's zouden kunnen zijn waar ik naar zoek. Voor ik echter geld ga uitgeven aan deze cd-rom, zou ik graag willen weten of hij voor mij ook de moeite waard is.

      Family Pedigrees: Everton's Computerized Family File Volume 1, 1400s-Present (#12)

      Met vriendelijke groet / Mei freonlike groetnis,

      Sietske Hoogerhuis <sietske.hoogerhuis@...>

      Onderzoek naar:
      ZEIJLEMAKER, ALBERTSMA, TICHELAER