sluis/smits

  • Reina
    Message 1 of 3 , Sep 2, 2002
      hallo allemaal,

      voor een vriendin die gaat trouwen (ik zou ze graag een sier kwartierstaat cadeau doen) zoek ik:

      frederik van der sluis en reindertje smits.
      frederik is overleden omstreeks 1956 te irnsum en reindertje is geboren omstreeks 1912 te beetgumermolen.

      graag zou ik meer info over hen en hun ouders hebben.
      is er iemand die mij kan helpen?

      groetjes van reina

    • Rita Veeken - Ritsma
      Message 2 of 3 , Sep 2, 2002
        Hallo Reina,

        Omdat je het over personen hebt die misschien nog leven, doe je er misschien beter aan eens te praten met familieleden van je vriendin. Ze zullen het vast wel voor haar geheim willen houden. Overigens veel succes met je onderzoek.

        Groetjes, Rita.
[...]

        Yahoo! Groups Sponsor

        of: http://go.to/frgen .

      • Reina
        Message 3 of 3 , Sep 2, 2002
          hallo rita,

          dit is nu juist het probleem, de fam. weet verder niets.

          groetjes van reina