RE: [Friesland-genealogy] website

  • Hans Stap
    Message 1 of 22 , Sep 1, 2002
      Beste J.

      ik zag vorige week ook een bericht, over een nieuwe website.
      als je het adres vermeld kunnen we gaan kijken ...
      of kijk ik er nu echt overeen ?

      m.vr.gr.
      Hans Stap
      Message 2 of 22 , Sep 3, 2002
        Heeft de website ook een handig adres?

        Hans Schripsema

[...]

        of: http://go.to/frgen .

      • J. Wagenaar
        Message 3 of 22 , Sep 3, 2002
          Het websiteadres van mijn website: http://members.lycos.nl/johjean

          Groeten,

          J. Wagenaar.
        • Wil de Jong
          Message 4 of 22 , Oct 15, 2002
            Ik heb een nieuwe update gemaakt van mijn website de Jong en daarbij de familie Boschma en Wiersma uit Wymbritseradeel toegevoegd.
            Bedankt allemaal voor alle hulp!
            Vooral wil ik langs deze weg Tjerk hartelijk bedanken voor het inzien van akte's.

            Groeten Wil de Jong.

            Genealogie van fam de Jong, van Vellinga, Boschma en Wiersma:
            http://members.lycos.nl/eelkes/

          • W.J. Ponne
            Message 5 of 22 , Apr 26, 2003
              Sorry Melle, dat mijn website bij jou niet blijkt te werken. Het is raar, want bij mij en anderen werkt hij wel. Waardoor dat komt, is mij onbekend, maar dat hoeft niet zo vreemd te zijn, aangezien ik weinig verstand heb van computers en websites. Ik ben al blij dat -ie bij mij wel werkt en dat ik weet hoe ik aanvullende informatie erop kan zetten. Misschien heeft het te maken met het feit dat ik met internet explorer werk, (maar dat doen toch de meesten?). Wellicht heeft iemand een suggestie waardoor degenen die tot nu toe mijn site niet kunnen bezoeken, dat dan wel kunnen doen.

              Wiecher Ponne

            • W.J. Ponne
              Message 6 of 22 , Apr 26, 2003
                Sorry Melle, dat mijn website bij jou niet blijkt te werken en bij vele anderen (waaronder mijzelf) wel. Waardoor dat komt, is mij onbekend, maar dat hoeft niet zo vreemd te zijn, aangezien ik weinig verstand heb van computers en websites. Ik ben al blij dat -ie bij mij wel werkt en dat ik weet hoe ik aanvullende informatie erop kan zetten. Misschien heeft het te maken met het feit dat ik met internet explorer werk, (maar dat doen toch de meesten?). Wellicht heeft iemand een suggestie waardoor degenen die tot nu toe mijn site niet kunnen bezoeken, dat dan wel kunnen doen.

                Wiecher Ponne

              • bert hemrika
                Message 7 of 22 , Mar 4, 2006
                  Vanaf nu vind u de familie Hemrika/ Hemrica en aanverwante families op de website: www.familie-hemrika.nl

                  Dit is een eerste opzet. Graag aanvullingen/ correcties etc.

                  Aanverwante families: Bosch (Gelderland-Noord-Holland/ Kieft (Schermer)/ Goede (Noord-Holland)- Van den Broek (Gelderland-Noord-Holland)- Helemigh (Noord-Holland)

                • p.nijholt
                  Message 8 of 22 , Mar 23, 2006
                    beste mensen,
                    Inmiddels is mijn kersverse web site in te zien. Ik hoop dat mijn familie-gegevens een nuttige bijdrage kunnen leveren aan jullie zoeken.
                    Opmerkingen enz. verneem ik bijzonder graag.
                    adres http://members.home.nl/p.nijholt/
                    vriendelijke groeten van Peter Nijholt

                  • Oebele Bijlsma
                    Message 9 of 22 , Mar 23, 2006
                      Peter,

                      Ziet er goed uit de nieuwe site. Flauw om met een fout te beginnen maar op
                      de fotopagina van de familie Nijholt-Cordel staat denk ik een foutieve
                      overlijdensdatum:
                      Lykle Harmens Nijholt werd geboren in St.Nicolaasga op 16 januari 1838 en
                      overleed in St.Nicolaasga op 25 juni 1822.

                      vriendelijke groet,
                      Oebele Bijlsma

                      Message 10 of 22 , Mar 23, 2006
                        Beste Oebele,

                        Misschien nog flauwer. Overleed hij 16 jaar voor zijn geboorte?

                        Groet,
                        Hillebrand

                        Message 11 of 22 , Mar 23, 2006
                          Komt Peter niet in het gedrang met de wet op de privacy?

                          Gabe.

                          Message 12 of 22 , Mar 24, 2006
                            Oebele,
                            Mijn dank voor de belangstelling voor mijn website, bovendien erg knap dat je die fout ontdekte. Is inmiddels hersteld.
                            gegroet van Peter Nijholt

                            Message 13 of 22 , Jan 13, 2007
                              Onze website is vernieuwd en uitgebreid. Met parentelen van de Geeter
                              afkomstig uit Zeeland en Belgie, Masson afkomstig uit Appingedam,
                              Horst afkomstig uit Haren en Eelde, Visser afkomstig uit Noord
                              Holland, Bakker uit Friesland

                              Wiepie
                              www.henkdegeeter.nl
                            • Attie Hoogland
                              Message 14 of 22 , Jan 14, 2007
                                En de kwartierstaat van Wiepie komt volledig uit Friesland, met namen
                                als de Vries (Menaldumadeel)en de Jong (Schoterland).
                                Mijn complimenten Wiepie.
                                Attie

                                --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, "wiepiedegeeter"
                                <wiepiedegeeter@...> wrote:

> [...]
                                > afkomstig uit Zeeland en Belgie, Masson afkomstig uit Appingedam,
                                > Horst afkomstig uit Haren en Eelde, Visser afkomstig uit Noord

                              • Yvonna Both
                                Message 15 of 22 , Apr 23, 2010
                                  Hallo Leden

                                  Ik kreeg net een bericht dat ik de website adres niet in mijn eerdere mail
                                  had gezet, So Sorry........maar hier is het dan

                                  www.strijdbewijs.nl
                                  --
                                  Met vriendelijke groet / With kind regards / Mit freundlichen Grüßen / Avec
                                  les salutations aimables

                                  Yvonna Both Brusik
                                  Wpg.Canada
                                  Website: http://gw.geneanet.org/dutchess1948