Porte

  • Andrys Stienstra
    Message 1 of 4 , Aug 30 1:25 PM
      Het onderstaande bericht werd mij enige tijd geleden toegestuurd. Als iemand
      hier een antwoord op heeft, stuur dan ook even een rechtstreeks bericht aan
      de afzender. Zijn/haar emailadres vind je hieronder.

      Andrys Stienstra
      (LET OP: dit is dus géén vraag van mij persoonlijk, ik geef hem alleen maar
      door!)

      Mijn naam is Henk PORTE ik ben geboren in Jelsum op 05-07-1945 ik zoek de
      stamboom van mijn familie.

      groeten Henk
    • hegre48
      Message 2 of 4 , Aug 31 2:32 PM
        --- In Friesland-genealogy@y..., "Andrys Stienstra" <stienstra@f...>
        wrote:

> [...]
        >
        > Andrys Stienstra
        > (LET OP: dit is dus géén vraag van mij persoonlijk, ik geef hem

        Hallo Henk,
        Een zuster van mijn moeder was getrouwd met Johannes Porte,Tjitje
        Talsma
      • hegre48
        Message 3 of 4 , Aug 31 2:37 PM
          --- In Friesland-genealogy@y..., "hegre48" <HENKLEENEN@W...> wrote:
          > --- In Friesland-genealogy@y..., "Andrys Stienstra"
          <stienstra@f...>

          > Als iemand
          > bericht aan

          > alleen maar

          sorry,mijn naam is Greet Dijkstra
        • Andrys Stienstra
          Message 4 of 4 , Sep 1, 2002
            Naar aanleiding van de door mij zelf doorgestuurde vraag van Henk Porte
            stuur ik hierbij een overzichtje van 'mijn' Porte's en hun ouders, vrijwel
            allemaal afkomstig uit de gemeente Leeuwarderadeel.

            Andrys Stienstra

            Porte, Aiske Joukes 10.10.1855-
            22.09.1905
            Jouke Sakes Porte