opzoekvraag

  • atty10951
    Message 1 of 57 , Aug 27, 2002
      Voor wie er een keertje tijd heeft op 't archief. (Hinke, ik snap met
      alle verzoeken dat het jou morgen teveel wordt! :-))

      Een herhaling van een verzoek van en tijdje geleden

      Omdat ik nu een tijdje vooral meelurk durf ik wel een vraag te
      stellen aan iemand die binnenkort een een keer (want ze zijn
      inderdaad al heeeeel lang dood) naar het Rijksarchief gaat.

      Overlijdensakte Antje Pieters, oud 70 jaar, gehuwd
      Kollumerland 1837, aktenummer 77 (aangiftedatum 11 juli)
      Wie waren haar ouders?

      BEDANKT<
      ATTY
    • p.nijholt
      Message 57 of 57 , Jun 10, 2010
        Aan Nynke, Cor, Hinke, Klaas en Margreet,
        Mijn bijzondere dank voor jullie medewerking bij het oplossen van mijn opzoekvraag. Het is nu wel duidelijk dat Anna Maria een dochter is van Antoon Huisman en Antje.
        Klaas ook nog dank voor het huwelijk van Wybe Kingma met Akke Boomsma.
        met vriendelijke groet van Peter Nijholt