Re: [Friesland-genealogy] grafstenen/ advert.

  • M.E.Vijverberg-Kalkema
    Message 1 of 10 , Aug 25, 2002
      Roelof,

      Ik zou er geen moeite mee hebben. Je gebruikt zoiets tenslotte alleen voor
      gegevens verwerking en niet voor allerhande andere zaken.
      Ik ben trouwens in het bezit van een boekje over omijn echtgenoots
      grootvader waarin zijn grafsteen nagetekend is en als "versiering"
      opgenomen. We lachen daar nog steeds heel hartelijk om in de familie....

      Marjolijne

      Marjolijne E Vijverberg-Kalkema
      kalkema@...
      GWZ Homepage : http://come.to/gwz