Fw: grafstenen

  • Hodes family
    Message 1 of 1 , Aug 24, 2002
      Peter Streekstra en andere speurders

      Ik las net met interesse je brief over oude grafstenen en de documentatie daarvan. Ik kan me best voorstellen dat het belangrijk is dat die graven gedocumenteerd moeten worden voor het belang van toekomstige geslachten en genealogen.

      Toen ik in 1990 in Nederland was, heb ik in Hardegarijp een paar fotos gemaakt van het graf van mijn Pake en Beppe. (Pieter Fokkes Dam en Jeltje Dam Buruma). Het graf was nog in een keurige toestand en werd dus nog geregeld onderhouden. Als ik iemand geinteresseerd is, laat het mij dan maar weten.

      Vriendelijke groeten van Jeltje Hodes-Rentenaar