Waal (Purmerend) & Kouwenhoven

  • Hilbrand de Bruijn
    Message 1 of 1 , Apr 30, 2000
      L.S.

      Wie kan mijn informatie verschaffen over ene Jacob Waal, die omstreeks
      1915-1920 een winkel had in boter, kaas en eieren te Purmerend? Hij was
      vermoedelijk getrouwd met een meisje Kouwenhoven, uit Friesland.
      Hilbrand de Bruijn
      E-mail: hilbranddebruijn@...
      Web: www.gironet.nl/home/hmdb
      Vraag & aanbod: Van de Bilt, Bockweg, Boes, Bronke, de Bruijn (Utrecht),
      van Dijke, van der Goot, Hardi, Hoogterp, Huskens, Jennen, Jessen, Koeleman,
      Kooistra, Kouwenhoven, van Kuijk, van Rossum, Stouten, van Swaaij, Vlek,
      Vriezen, Woudstra