Ypes

  • Andrys Stienstra
    Message 1 of 1 , Aug 23, 2002
      Het onderstaande bericht werd vandaag in het gastenboek van "Genealogy yn
      Fryslân" geplaatst. Als iemand hier een antwoord op heeft, stuur dan ook
      even een rechtstreeks bericht aan de afzender. Zijn/haar emailadres vind je
      hieronder.

      Andrys Stienstra
      (LET OP: dit is dus géén vraag van mij persoonlijk, ik geef hem alleen maar
      door!)

      Datum : 23/8/2002
      Tijd : 17:53:39
      Naam : liesbeth overbroek
      E-mailadres : cadale@...
      Waardering : Normaal

      ik vraag me af of er meer mensen bezig zijn met de familienaam Ypes ( mijn
      moeder)Familie kwam uit Leeuwarden en Sneek. Graag reactie