Lautenbach aanvullingen/verbetering

  • Hinke Woudt
    Message 1 of 1 , Aug 21, 2002
      Voor Bert en Frank en belangstellenden,

      Vandaag gezocht om de doop van Willem Sybrens Lautenbach en niet gevonden.
      Dopen Berlikum beginnen in 1772 en Willem zou geb. zijn rond 1719 te
      Berlikum. Heb nog wel heel Menaldumadeel doorgenomen maar dus geen geb./doop
      gevonden.

      Wel de data van de kinderen van Wilhelmus Lautenbach en Doutjen Jelles
      genoteerd daar bleken nog wat foutjes in te zitten, het is volgens DTB 524d
      als volgt.
      Maria Kommer ~ 26-11-1697
      Horatius 05/12-11-1699
      Wapke 18/23-10-1701
      Auckjen 07/14-02-1704
      Jacobus 31-05/06-06-1706
      Gellius 30-03/01-04-1709
      Alles te Wier.

      Ook kwam ik nog tegen: Sibren Lammerts Lautenbach X Antje Sybes
      Teetske Dronrijp 16-07/09-08-1807
      Antje Dronrijp 21/31-03-1811 extract not. van Assen 21-02-1878.

      Heb dit zelf niet in mijn bestand maar misschien heeft iemand anders er nog
      iets aan.

      Groet, Hinke Woudt.