Zondervan & Fokkema

  • Albert en Hilda Smit
    Message 1 of 4 , Aug 21, 2002
      Hallo Jenny,

      Het is niet veel maar ik dacht misschien is dit ook familie? Ook Fokkema komt in mijn kwartierstaat voor, maar niet de door jou genoemde.

      Jelle Tjallings ZONDERVAN, geboren in Franeker op 27 November 1867, zoon van Tjalling Hobbes Zondervan en Ytje Jelles Steensma.. (geen Steenstra!!)
      groetjes, Hilda Smit