Re: [Friesland-genealogy] Spykholt / de Boer

  • Appy de Vries
    Message 1 of 3 , Aug 20, 2002
      Hallo Nynke;
      Ik heb inderdaad niet de overlijdens van;[heb jij die?]
      Ebeltje Andries en Jan Wybes de Boer,
      ze zijn voor 1811 overleden vanwege de naamsaanname
      Spykholt voor Andries en Aafje [is vernoemd naar de moeder van Ebeltje]
      Dit waren Andries Foppes Spykholt en Aafje Meylis Spykholt dus dezelfde
      achternaam!
      bovenstaande Ebeltje Andries had nog 1 zuster en 3 broers,waarvan Foppe
      Andries mijn voorpake is.
      groetjes van Appy.
      p.s.Wil je meer weten Nynke mail dan maar.