Re: [Friesland-genealogy] e-mail adressen kwijt

  • c. jacobi
    Message 1 of 4 , Apr 24, 2000
      Hallo Detje, het is eerder andersom, ik moet jouw nog schrijven nadat je me de Tjeerdsma data toezond. Ik ben er druk mee bezig, had reeds veel, maar ook enige aanvullingen en veranderingen. Ik denk dat we gedeeltelijk dezelfde bron hebben gebruikt. In ieder geval, je hoort nog van me.
      Cor. (c.jacobi@...)
      Message 2 of 4 , Apr 24, 2000
        Dag Detje,
        Zet mij maar weer in je adresboekje.
        Jan van der Meulen.

> [...]
        > already registered at Classmates.com, there's a good chance you'll
        > find her here. Visit your online high school class reunion at:

      • Willem Hellinga
        Message 3 of 4 , Apr 26, 2000
          Bij deze dan maar

          Willem Hellinga

[...]

        • Hilbrand de Bruijn
          Message 4 of 4 , Apr 27, 2000
            Hilbrand de Bruijn
            E-mail: hilbranddebruijn@...
            Web: www.gironet.nl/home/hmdb
            Vraag & aanbod: Van de Bilt, Bockweg, Boes, Bronke, de Bruijn (Utrecht),
            van Dijke, van der Goot, Hardi, Hoogterp, Huskens, Jennen, Jessen, Koeleman,
            Kooistra, Kouwenhoven, van Kuijk, van Rossum, Stouten, van Swaaij, Vlek,
            Vriezen, Woudstra