Re: [Friesland-genealogy] Komt vrienden

  • T Westerhof
    Message 1 of 6 , Aug 7, 2002
      Dag Wiecher,

      Graag de zeven coupletten naar t.westerhof@....

      alvast vriendelijk bedankt.

      Tineke
      ----- Original Message -----
      From: W.J. Ponne <w.j.ponne@...>
      To: <Friesland-genealogy@yahoogroups.com>
      Sent: Wednesday, August 07, 2002 7:17 PM
      Subject: [Friesland-genealogy] Komt vrienden

      Van sommigen onder jullie ontving ik via Yahoo het verzoek alle zeven
      coupletten van het volksliedje "Komt vrienden..." te mailen. Helaas beschik
      ik niet over hun e-maildressen. Wie mij zijn e-mailadres zendt en
      bovenstaand verzoek, zal ik het complete volkslied doen toekomen.

      Wiecher Ponne

      of: http://go.to/frgen .

    • W.J. Ponne
      Message 2 of 6 , Aug 7, 2002
[...]

      • Streekstra
        Message 3 of 6 , Aug 7, 2002
          Beste Wieger,
          Hoewel het misschien net, of net niet,binnen de genealogie groep valt,ware het beter geweest om om de integrale tekst (16 regels of zo)even te mailen,want nu vliegen de emailtjes ons ook om de oren, en ik weet nu zeker dat je er een heleboel mensen er een groot plezier mee doet.
          Voor zover genealogie/oude beroepen.Vriendelijke groet, Peter Nanne Streekstra
[...]

          Yahoo! Groups Sponsor

          of: http://go.to/frgen .

        • T. van der Leij
          Message 4 of 6 , Aug 7, 2002

[...]