grafopschriften.

  • F.Beijert
    Message 1 of 8 , Aug 4, 2002
      Hallo Reina,

      Ik wacht het rustig af. Mogelijk kom je nog eens in Oosterwolde en Donkerbroek.
      Gezien de vele reacties van de groep, is voor deze opschriften veel belangstelling. Het Lijkt mij ook een bron waar veel te weinig aandacht is besteed.
      Rond 1995 heb ik een aantal boekjes besteld bij de hr. Rynja, die toen deel uit maakte van de werkgroep Grafschriftenproject Nederland. Hij was meen ik werkzaam bij het Rijksarchief in Leeuwarden.
      Ik weet niet of dit project nog bezig is. Dat is te informeren natuurlijk.
      De Boekjes die ik heb gekregen waren.
      1 Kerkhof te Lagemeeden
      2 Kerkhof Fransum (Zuidhorn)
      3 Kerkhof Hollum (Ameland).

      Mogelijk weet iemand uit de groep hier iets meer van????

      Fedde Beijert.
      fedde.beijert@...

      Doet genealogisch onderzoek naar de volgende familienamen: Beijert, Beyert, Medema, Trap, Hoven, Letteboer, Douwsma en Wilschut

    • Streekstra
      Message 2 of 8 , Aug 4, 2002
        Lotgenoten,

        To whom it may concern:

        Grafopschriften NO Friesland.

        Tip; kijk eens op de vogende site:http://hessel.de walle.club.tip.NL/ en kies genealogie.

        Zeer veel informatie.

        Groetnis,
        Peter Nanne Streekstra.
[...]

        Yahoo! Groups Sponsor

        of: http://go.to/frgen .

      • Bart de Vries
        Message 3 of 8 , Aug 5, 2002
          LS

          TIP voor geinteresseerden :

          Mbv GOGGLE invoeren >>>Ureterp<<< levert gelijk een mooie site op van
          fam.Zijlstra met name "Kerkhof Ureterp".

          Gr.
          Bart de Vries
          *De Liemers* calling
          Genealogie http:// home.hccnet.nl/b.de.vries
          Message 4 of 8 , Aug 6, 2002
            Beste mensen,

            Het grafschriftenproject Nederland is nog in volle gang. Zelf
            heb ik zeer recent online het Grafschriftenboek Tytsjerk
            besteld. U komt op deze site door in Google te zoeken naar
            Grafschriftenboeken of Grefskriftenboeken.

            Met vriendelijke groet,

            Tsjip Klynstra
            Amsterdam

> [...]
            > 2 Kerkhof Fransum (Zuidhorn)
            > 3 Kerkhof Hollum (Ameland).
            >
            > Mogelijk weet iemand uit de groep hier iets meer van????

            Kraków, Sopot, Zakopane, Hel - miasto na lato :-)
            Zaprasza sieć wakacyjnych serwisów informacyjnych < http://naszemiasto.pl >
          • anja van veelen
            Message 5 of 8 , Aug 6, 2002
              Met dank voor de tip, heb ik het boekje met grafschriften van Janum besteld.
              Heeft iemand vragen daarover, hoop ik daar dus één dezer dagen op te kunnen
              antwoorden. Groet: Anja van Veelen.

            • R.Lijzenga
              Message 6 of 8 , Aug 9, 2002
                Beste speurders,

                Ik heb geprobeerd onderstaand internetadres te bezoeken maar dit is niet
                gelukt omdat dat adres niet zou bestaan. Is in het onderstaande
                internetadres misschien een typefout gemaakt?

                Met vriendelijke groet,

                R.Lijzenga

[...]

                Het archief van deze lijst voor Friese genealogen met daarin alle
                sinds 8 juli 1999 geposte berichten staat op

                of: http://go.to/frgen .

                8 juli 1999 geposte berichten staat op

                Your use of Yahoo! Groups is subject to
                http://docs.yahoo.com/info/terms/
              • Frank and Annechien
                Message 7 of 8 , Aug 9, 2002
                  Even de spatie in een punt veranderen, dus probeer:
                  http://hessel.de.walle.club.tip.nl/

                  Groeten,

                  Frank van Thienen
                  Vernon, BC Canada

                  Message 8 of 8 , Aug 9, 2002
                    Beste R.Lijzinga,

                    Inderdaad,een puntje vergeten.Ik had al een correctiemailtje gestuurd maar dat is je wellicht ontgaan.(onder grafopschriften).
                    De volgende url werkt veel beter: http://hessel.de.walle.club.tip.nl/ en kies genealogie,
                    p.n.s.