Re: [Friesland-genealogy] Huwelijk te Harlingen

  • Hinke Woudt
    Message 1 of 5 , Aug 2 12:44 AM
      Saake Baukes Dijkstra overleden 20 mei 1838 Harlingen oud 62 jaar gehuwd
      carla

      Zo zie je maar weer met samenwerking kom je een heel eind:-))

      En Els mocht je zelf niet in de gelegenheid zijn om deze akte (en/of andere) in te zien dan is er vast wel iemand die het voor je wil doen, zoals ik, alleen weet ik nooit precies wanneer ik naar het archief ga. Misschien volgende week maar het kan ook nog wel weken duren voor ik er weer kom. Maak er dan in ieder geval even een duidelijke vraag van met de gegevens van de site van het Ryksargyf met aangifte datum, aktenr. etc. Dat maakt voor de gene die het voor je opzoekt het werken gemakkelijker.

      Groetjes, Hinke Woudt.

    • Dolf en Els Dijkink
      Message 2 of 5 , Aug 2 5:25 AM
        Bedankt