Re: [Friesland-genealogy]Jilles Wiersma

    Message 1 of 4 , Aug 1 4:40 AM
      Olga,

      En middels dezelfde onvolprezen link vind je zijn geboorte:
      Geboorten regio 3: noordoost Friesland
      Geboorteakte Dantumadeel
      Aangiftedatum 8 december 1857, nr. 118
      Jilles Wiersma, geboren 6 december 1857
      zoon van Sieds Jilles Wiersma en Trijntje Harkes Eisma

      Met vriendelijke groet,
      Nynke van den Hooven

      Message 2 of 4 , Aug 1 4:42 AM
        Dank je wel Nynke en nelleke.
        Ik zocht al via genlias maar kon daar niets vinden.

        Groetjes Olga

        http://knuistfamily.50megs.com
        http://www.mijneigenfavorieten.nl/olgasgenealogy
        olga.kroeders@...

        Op zoek naar Knuist,Ten Cate,Damstra ,Snijder,van Kempen, Daman,Kroeders,van
        latum en Dagelet

        of: http://go.to/frgen .

        Message 3 of 4 , Aug 1 5:59 AM
          Olga,

          Voor gegevens m.b.t. Friese voorouders áltijd naar www.ryksargyf.org óf de pagina op de site van Roelof Varkevisser die Nelleke noemde! Veel sneller dan Genlias en geen gedoe met inloggen :-)) Bovendien staan de geboorteaktes van Frisland sowieso niet in Genlias.

          Met vriendelijke groet,
          Nynke van den Hooven