Re: [Friesland-genealogy] nieuw op lijst

  • Detje van der Laan
    Message 1 of 1 , Apr 16, 2000
      Hallo Sjoerdtje

      Heb je ook een van de onderstaande personen?

      Groetjes

      1 Akkerman, Hendrika * 29.9.1921 Ooststellingerwerf
      X Boele Gerkes

      2 Akkerman, Teatske Romkes
      X Bauke Kalma

      3 Kramer, Aaltje Johannes * 1845
      + 1928
      > Johannes Alles Kramer (13) X Theodora Petrus de Brouwer
      X Pieter Jelles Hamstra

      4 Kramer, Albertje Freerks * ñ1848 Dokkum
      + 29.12.1883 Foudgum
      > Freerk Karels Kramer (8) X Grietje Fokkes Boonstra

      5 Kramer, Alle Johannes * 1773
      + 1845
      X Trijntje Bouwes Postma

      6 Kramer, Alle Johannes
      X Hylkje Kooistra

      7 Kramer, Andries
      X Jakobje Stokebrand

      8 Kramer, Freerk Karels
      X Grietje Fokkes Boonstra

      9 Kramer, Geert * Mildam
      > Andries Kramer (7) X Jakobje Stokebrand
      X Sjoukje Hietkamp

      10 Kramer, Grietje * 12.9.1883 Foudgum
      > N.N. X Albertje Freerks Kramer (4)
      X Willem Idsardi

      11 Kramer, Hiske Johannes
      > Johannes Alles Kramer (13) X Theodora Petrus de Brouwer

      12 KRAMER, Jacob Durks
      X Dieuwke Romkes KLOOSTERMAN

      13 Kramer, Johannes Alles
      > Alle Johannes Kramer (5) X Trijntje Bouwes Postma
      X Theodora Petrus de Brouwer

      14 Kramer, Johannes Taekes * 1823 Warga
      > Taeke Piers Kramer (16) X Akke Johannes Boonstra
      X Pietje Eeltjes Fennema

      15 KRAMER, Sjoukje Geerts * 12.8.1805 Drachten ((Fr))
      + 18.8.1881 Oudega

      X Tjeerd Pijters TJEERDSMA

      16 Kramer, Taeke Piers
      X Akke Johannes Boonstra