Re: Frisian town names and counties

  • Henk de Jager
    Message 1 of 5 , Aug 8 5:58 AM
      Trynke de gegevens zijn niet meer up to date want in Fryslan is op
      1-1-1984 een gemeentelijke herindeling geweest.
      Waarschijnlijk is je dit ontgaan en corrigeer ik hierbij de door je
      weergegeven gemeentes.
      Trynke Hoekstra wrote:

> [...]
    • Meindert van Dijk
      Message 2 of 5 , Aug 10 12:22 PM
        Sorry Henk, maar ook jou gegevens zijn niet helemaal juist.
        Drie kleine correcties: