Re: [Friesland-genealogy] Sjoerd Ynzes/Heeres

  • Onno Elgersma
    Message 1 of 2 , Jul 4, 2002
      Carla,

      In R.S. Roorda: Stamboom Schraarder Elgersma's, 1480 - 1952 wordt vermeld
      dat Hinke Elgersma, geboren 21-9-1885 te Schraard, op 20-5-1911 in de
      gemeente Wonseradeel trouwde met Sjoerd Ynses Sterkenburg, boer te Schraard
      en zoon van Ynse Sjoerds Sterkenburg en Bettje Slot.
      Volgens mijn gegevens is Hinke overleden 22-1-1983 in Sneek, Sjoerd is
      geboren 18-7-1886 te Schraard en overleden 26-9-1969 in Sneek

      Groeten,

      Onno Elgersma