Re: [Friesland-genealogy] Kermisschipper de Vries/Heimans

  • Hinke Woudt
    Message 1 of 2 , Jul 3, 2002
      Harry, leuk, zo zie ik opeens bekende namen. Ik neem aan dat Aaltje een dr. is van Marten Pieters de Vries en Idskjen Pieters de Vries. De jongste dr. van dit echtpaar (Johanna) komt voor in mijn kwartierstaat. Een zoon, Folkert was getr. met Cornelia Heimans, dr.v. Tiede Gerrits Heimans en Trijntje Remmerts Rinkema. Gezien de namen is de door jou genoemde Hendrik Heimans een zoon van dit echtpaar? Van Heimans heb ik verder eigenlijk geen gegevens, de Vries nog wel wat, mocht je belangstelling hebben dan kunnen we elkaars gegevens misschien aanvullen.

      Groet, Hinke Woudt-Westra.

      Even een foutje herstellen. Trijntje Rinkema moet zijn RIENKSMA. Ik heb nog geen huwelijk gevonden van Tiede en Trijntje en geen geb. van zoon Hendrik. Had niet veel tijd dus zal proberen straks nog even verder te speuren.

      Groet, Hinke.