Re: [Friesland-genealogy] Pieter Hommes en de ultieme verwarring

  • Joe Wiersma
    Message 1 of 2 , Jul 3, 2002
      LS
      Mijn overgrootvader was ook zo'n 'vieze oude man' ......
      Hij trouwde als ruim 70-jarige met een jonge vrouw van voor in de 20 en ze hadden twee zoons. Toen ik dit ontdekte was mijn interesse in de familie gewekt. Ik dacht in mijn onnozelheid dat hij misschien een opvolger voor zijn boerderij wilde hebben, al had hij daarmee wel wat lang gewacht: Elske was zijn eerste en enige vrouw!! Enfin, zonder hem, was ik er niet geweest.
      Groetjes
      Joop