Site is weer geupdated

  • Olga
    Message 1 of 2 , Jul 2, 2002
      Mijn site is weer vernieuwd.
      Aan de index namen zijn weer heel wat namen toegevoegd en ook de
      kwartiersstaat van mijn dochter is weer aanzienlijk uitgebreid.
      Ik zou het leuk vinden als u een kijkje gingnemen.
      De url staat onderaan de mail.

      Groetjes Olga

      http://knuistfamily.50megs.com

      Op zoek naar Knuist,Ten Cate,Damstra ,Snijder,van Kempen, Daman,Kroeders,van
      latum en Dagelet
    • anja van veelen
      Message 2 of 2 , Jul 4, 2002
[...]

        Ik heb het al in je gastenboek geschreven: alle lof voor de wijze waarop je
        dit hebt samengesteld! Op zoek naar de Dreijers uit Harlingen/Blija.
        Misschien heb jij nog iets dat ik niet weet?

        Groet: Anja van Veelen.