Haukje

  • Joe Wiersma
    Message 1 of 1 , Jun 30, 2002
      Hallo Nynke
      Deze Jetske trouwde met de vader van mijn overgrootmoeder, Jacobus Pieters Nauta en ik heb helaas geen informatie over Heerke/Herke Jacobs.
      Ik wist uiteraard niet dat je ook een van der Zee bent. Komt Heerke in jouw bestand voor?
      Een aangetrouwde van der Zee tante van mij komt ook uit Firdgum, maar ik heb haar nog niet gevraagd of deze tak misschien verwant is. Het zou kunnen zijn dat ze van dezelfde van der Zees afstamt die van 1844 via de Nautas met de Dijkstras (mijn moeders familie) verbonden waren, als je begrijpt wat ik bedoel.....????
      Heb je enig idee wanneer de regios 10-12 toegankelijk worden? Aangezien mijn moeders familie uit Barradeel komt, zit ik hier in Londen een beetje omhoog als het om informatie van die kant gaat.
      Kind regards
      Joop