Re: [Friesland-genealogy] Haukje Foekes of Taekes?

    Message 1 of 1 , Jun 30, 2002
      Hi Joop,

      In 1815 wordt nog een dochter geboren en heten de ouders Heerke Jacobs van der Zee en Haukje Taekes!:
      Geboorten regio 10: noordwest Friesland;
      Geboorteakte Barradeel (mairie Minnertsga)
      Aangiftedatum 10 november 1815, nr. 55
      Jetske van der Zee, geboren 7 november 1815
      dochter van Heerke Jacobs van der Zee en Haukje Taekes.

      Helaas biedt dat ook geen uitkomst, want ik heb ook geen overlijdensakte voor een Haukje(n)/Houkje(n) Taekes/Taeaekes/Teekes :-) kunnen vinden.

      Heb jij heel misschien meer informatie over de ouders van Heerke Jacobs?

      Met vriendelijke groet,
      Nynke van den Hooven-van der Zee