Re: [Friesland-genealogy] Re: kalender

  • roelof varkevisser
    Message 1 of 8 , Jun 29, 2002
      Andrys en andere tjidgenoten,

      Het gaat in 'gemengde' kwartierstaten dus altijd ergens mis. tenminste voor
      data voor 1700.
      In het doopboek van Blija-Hogebeintum vond ik nog de volgende regel bij de
      eerste doop in 1701:
      Den 16den Jan. Nw Stijl 1701 een dochter gedoopt enz...
      Het zal voor iedereen toch aardig wat voeten in de aarde gehad hebben.
      En wij allemaal piepen over Euro's.... ;-)

      Dat boekje lijkt me interessant, bedankt.

      groet,
      Roelof